Wsparcie techniczne

Pragniemy, aby każdy użytkownik oprogramowania iziSoft był w pełni zadowolony. Dokładamy wszelkich starań, by nasze programy były jak najbardziej funkcjonalne i dlatego liczymy się z każdym zdaniem użytkowników i wciąż doskonalimy poszczególne wersje. Zapewniamy pełną pomoc techniczną dla każdego użytkownika oraz staramy się aby oferowane wsparcie techniczne było na najwyższym poziomie. Zobacz co oferujemy naszym klientom.

Wraz z zakupem oprogramowania produkowanego przez iziSoft jakim jest iziNorm oraz iziCRM/PDM, otrzymują Państwo roczną gwarancję liczoną od daty dostarczenia oraz telefoniczne wsparcie techniczne obejmujące funkcjonalność aplikacji. W ramach oferowanego wsparcia technicznego gwarantujemy:

1. Otrzymywanie najnowszych wersji oprogramowania
2. Skuteczną pomoc w rozwiązywaniu
problemów
3. Ograniczony do niezbędnego minimum czas reakcji na zgłoszone zapytania
4. Uwzględnienie w najnowszych wersjach potrzeb Użytkowników

Po upływie okresu gwarancyjnego możliwe jest przedłużenie wsparcia technicznego o kolejny rok.











 


Site Map | Printable View | © 2008 - 2019 iziSoft | HTML 5 | CSS |