Wdrożenie

Zakup oprogramowania CRM to tylko część działań jakie podejmują przedsiębiorstwa by skutecznie zarządzać wiedzą i dokumentacją i być może to ta najprostsza część. Standardowa instalacja systemu iziCRM oczywiście uporządkuje większość działań w przedsiębiorstwie jednak prawdopodobnie nie będzie to optymalne rozwiązanie. Odpowiednia konfiguracja ma na celu polepszenie obiegu informacji w firmie. Warto tutaj wspomnieć o nastawieniu pracowników i przyszłych użytkowników systemu CRM. Aby można było cokolwiek polepszyć w przedsiębiorstwie muszą istnieć procedury które nakazują zapisywanie wiedzy przynajmniej do postaci papierowej. Jeżeli pracownicy przedsiębiorstwa są przyzwyczajeni do przechowywania informacji w „pamięci” to takie przyzwyczajenie musi ulec zmianie, bo naraża to na porażkę wdrożenia nawet najlepsze systemy CRM.


Site Map | Printable View | © 2008 - 2019 iziSoft | HTML 5 | CSS |